Vị trí đang tuyển dụng
Chúng tôi luôn tìm kiếm những nhân sự có lòng nhiệt huyết, có thái độ tốt và thực sự chăm chỉ và có trách nhiệm cao trong công việc. Là đại diện của Công ty, nhân sự cần có kiến thức, hiểu biết về công nghệ, sản phẩm và quy trình ứng dụng sản phẩm tốt đồng thời có tính chu đáo, tận tình và chăm sóc đối tác, bệnh nhân, khách hàng tốt.
Người chưa có kinh nghiệm sẽ được nhận vào đào tạo, người đã có kinh nghiệm sẽ được đào tạo nâng cao để có thể nhanh chóng phát triển chuyên môn/ thị trường/ khách hàng cùng công ty. Đến với P’CELL bạn sẽ có nhiều cơ hội phát triển bản thân, nâng cao kiến thức công nghệ sinh học, tế bào gốc, thẩm mỹ, da liễu và chăm sóc sức khỏe toàn diện. Một thế giới đầy kiến thức và networking sẵn sàng chào đón bạn.
Cộng tác viên Business Development (Phát triển thị trường / Phát triển khách hàng) - Click xem chi tiết
Sản Phẩm Chăm Sóc Da Công nghệ Tế Bào Gốc Thương Hiệu P’CELL & JuviSkinCare
Làm online với Công ty TNHH KenCare Việt Nam + tới văn phòng công ty mẹ KenCare Holdings (Singapore) tiếp nhận đào tạo.
- Không yêu cầu ngành nghề
- Không yêu cầu kinh nghiệm
- Không yêu cầu độ tuổi
- Không yêu cầu tiếng Anh hay tiếng Trung (nếu có sẽ được đào tạo để phát triển thị trường Singapore và quốc tế)
- Phù hợp với người đi theo chồng / vợ làm việc tại Singapore, người đã về hưu / nghỉ việc có net-work có thể hỗ trợ kết nối business; hoặc các phụ nữ kết hôn với người Singapore chưa có nhiều kinh nghiệm làm việc, chưa có tiếng Anh, Hoa tốt để đi làm tại Singapore; đặc biệt các mẹ bỉm sữa hay sinh viên có thời gian mong muốn được học hỏi, phát triển nghề nghiệp lĩnh vực mới để chuẩn bị cho tương lai mới.
- Thu nhập không giới hạn từ S$500 đến S$5000 / 1 tháng tuỳ năng lực và thời gian tập trung cho công việc.
- Đào tạo miễn phí 1 tuần tại Singapore (công ty cung cấp allowance tiền ăn, chi phí đi lại). Người sống ở Việt Nam và nước khác có thể đăng ký tham gia online qua zoom, nhưng chế độ lương và thưởng sẽ theo chính sách làm việc tại Việt Nam hay nước khác.
✓ MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Tiếp nhận đào tạo từ công ty
- Chuẩn bị danh sách network của mình và nhận danh sách đối tác/ khách hàng tiềm năng của công ty.
- Gửi thư mời hợp tác theo mẫu công ty cung cấp và tiếp tục các công đoạn trong xây dựng mở rộng đối tác, khách hàng cho công ty.
- Mời đối tác / khách hàng tham gia sự kiện hàng tuần về hợp tác kinh doanh, về chuyên môn sản phẩm, công nghệ hay các khóa đào tạo theo lịch hàng tháng, quý đã được cung cấp.
- Email, gọi điện để chăm sóc đối tác / khách hàng, tư vấn và cung cấp thông tin mới tới KH.
- Hỗ trợ công ty trong quản lý KH và bán các sản phẩm mỹ phẩm và dịch vụ của công ty.
- Hỗ trợ công ty trong tư vấn, cung cấp các thông tin và giải quyết các thắc mắc tới khách hàng trong phạm vi đã được đào tạo.
- Tìm kiếm thêm đại lý / cơ sở ứng dụng / khách hàng mới và gửi báo giá, gửi chính sách mới mua sản phẩm, kết hợp với ban Sales để chốt hợp đồng đại lý, hợp đồng re-seller và cộng tác viên kinh doanh hay mua hàng trực tuyến online…
- Tham khảo thêm thông tin tại : www.pcell.com.vn / www.juviskincare.com.vn (tiếng Việt) và www.pcell.com.sg / www.juviskincare.com (tiếng Anh)
✓ ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC:
- Online tại Singapore (một tuần tới trụ sở công ty mẹ 1 buổi tiếp nhận đào tạo, tham gia sự kiện…), địa chỉ E-Centre Buidling@Redhill MRT.
- Hà Nội: Số 81 Lê Đức Thọ, Tòa Nhà C’land, Tầng 2, Lô số 204/205, Mỹ Đình, Quận Nam Từ Liêm
- Tp.HCM: G806/G18-08, The Manor Offcetel – 91 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh.
- Email: admin@kencare.com.sg
- Thời gian làm việc theo giờ hành chính.
✓ QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
- Thu nhập không giới hạn S$500 đến S$5000 / 1 tháng tuỳ năng lực và thời gian tập trung cho công việc.
- Đào tạo miễn phí 1 tuần (công ty cung cấp allowance tiền ăn, chi phí đi lại)
- Được trang bị đầy đủ công cụ, trang thiết bị làm việc
- Được học hỏi, chia sẻ kinh nghiệm làm việc trong môi trường Singapore, Việt Nam và Quốc tế.
- Cơ hội trở thành nhân sự lâu dài (permenant employment) với công ty / tập đoàn
- Được cử về Việt Nam làm việc kết hợp thăm gia đình
- Được mua sản phẩm sử dụng cho cá nhân với ưu đãi cao
- Được đào tạo miễn phí & trở thành chuyên viên thẩm mỹ da công nghệ tiên tiến (nếu có định hướng)
- Được công ty gối vốn, đầu tư và hỗ trợ mở đơn vị ứng dụng ủy quyền các sản phẩm của hãng trong tương lai.
✓ YÊU CẦU ỨNG VIÊN:
- Nam / Nữ không giới hạn độ tuổi
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Tốt nghiệp THPT trở lên
- Chưa có kinh nghiệm công ty sẽ đào tạo
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm CSKH, bán hàng.…
✓ YÊU CẦU HỒ SƠ:
- Gửi trích ngang giới thiệu bản thân (có hồ sơ đầy đủ càng giúp công ty biết thêm về bạn)
- Gửi qua email: admin@kencare.com.sg hoặc liên hệ qua Whatsapp, Facetime, Zalo: +65 96405352
- Xin tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng khác tại:
https://www.pcell.com.vn/news-and-media/tuyen-dung/ (tiếng Việt)
https://www.pcell.com.sg/news-and-media/recruitment/ (Tiếng Anh)
Chuyên viên TeleSales - Sales Admin Sản phẩm Dưỡng da - Viện Thẩm Mỹ (Thương hiệu P’CELL & JuviSkinCare)
✓ THÔNG TIN CHUNG
- Làm việc tại Công ty TNHH KenCare Việt Nam
- Lương cứng từ 8 triệu trở lên + % hoa hồng + thưởng (Thu nhập không hạn chế từ 10 đến 20 triệu)
- Địa điểm tuyển dụng: Hà Nội & Tp. Hồ Chí Minh
- Ngành nghề: Không yêu cầu
- Chức vụ: Nhân viên
- Số lượng cần tuyển: 4 (Hà Nội: 2 Nhân viên, Tp.HCM: 2 Nhân viên)
✓ MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Gọi điện để chăm sóc khách hàng, tư vấn và bán các sản phẩm mỹ phẩm và dịch vụ của công ty.
- Thực hiện tư vấn, cung cấp các thông tin và giải quyết các thắc mắc tới khách hàng
- Tìm kiếm thêm đại lý / cơ sở ứng dụng / khách hàng mới và thực hiện quy trình tư vấn, báo giá, gửi chính sách mới mua sản phẩm.
- Trực page, cung cấp thông tin và chăm sóc khách hàng.
- Tham khảo thêm thông tin tại :
www.pcell.com.vn / www.juviskincare.com.vn (tiếng Việt)
www.pcell.com.sg / www.juviskincare.com (tiếng Anh)
✓ ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC:
- Hà Nội: Số 81 Lê Đức Thọ, Tòa Nhà C’land, Tầng 2, Lô số 204/205, Mỹ Đình, Quận Nam Từ Liêm
- Tp.HCM: G806, The Manor Offcetel – 91 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh.
- Thời gian làm việc theo giờ hành chính.
✓ QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG:
- Thu nhập không giới hạn 10 triệu đến 20 triệu / 1 tháng tuỳ năng lực
- Thử việc 01 tháng lương 7 triệu, Lương chính thức 8 triệu + % doanh thu + thưởng (Chế độ lương hợp lý, thưởng hiệu quả kinh doanh, đãi ngộ, đào tạo, luân chuyển, nâng cấp quản lý theo quy chế công ty)
- Làm Hành chính, 8 tiếng/ ngày. Nghỉ Chủ nhật lễ tết theo quy định của nhà nước
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN như luật định
- Được trang bị đầy đủ công cụ, trang thiết bị làm việc
- Được học hỏi, chia sẻ kinh nghiệm làm việc trong môi trường quốc tế
- Được cử đi Singapore đào tạo và có nhiều cơ hội thăng tiến hay giữ các vị trí chủ chốt
- Được tham quan du lịch hàng năm và các chế độ đãi ngộ, phúc lợi khác
- Thưởng lương Tháng 13 hàng năm.
✓ YÊU CẦU ỨNG VIÊN:
- Nam / Nữ tuổi từ 20-35
- Tốt nghiệp THPT trở lên
- Có ít nhất 1 năm kinh nghiệm là Tele-Sales
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm CSKH, bán hàng, eCommerce..
✓ YÊU CẦU HỒ SƠ:
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
- Hình thức tiếp nhận hồ sơ (qua email: admin@kencare.com.sg hoặc liên hệ qua Whatsapp, Facetime, Zalo: +65 9640 5352 (Singapore) hoặc liên hệ số 0934435363 (kết nối máy với với Ms Hiền – Ban Phát triển Quản lý Nhân Sự KenCare Medical Clinic)
Bác sĩ tư vấn & đào tạo (Giao tiếp được bằng tiếng Anh) - Click xem chi tiết
JOB SUMMARY
We are looking for driven and passionate individuals to join our growing team and be part of KanCare. As a doctor/consultant and trainer of KanCare International Clinic you are required to perform non-invasive and minimally-invasive skin care and aesthetic procedures in a clinic setting. With a focus on providing excellent patient experience, consult on treatments and recommend appropriate skin care products, treatment and recommendations to our patients.
KEY RESPONSIBILITIES
• Provide professional consultation with patients on skin, face and body related aesthetic concerns and provide medical advice on effective treatment solutions related to our services and products
• Responsible for handling patient enquires and educating patients about course of treatments, possible downtime and post-treatment care
• Perform medical grade aesthetic treatments
• Review patient’s progress and treatment plan
• Work as a team with the Kencare CEO, Management Team and beauticians to achieve company goals and targets
JOB REQUIREMENTS
• Fully Registered doctor with Singapore Medical Council
• A Medical Degree from recognised universities
• Relevant experience in aesthetics treatment is advantageous
• Strong interpersonal communication skills and a good team player
• Well-groomed with pleasant personality
• Self-driven individual with a positive mind-set
• Customer Service Oriented
• Passion for beauty and aesthetics-related services
Trình dược viên - Nhân viên Kinh doanh -> Click xem chi tiết
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
- Giới thiệu và bán sản phẩm của công ty đến hệ thống nhà thuốc tại các bệnh viện và của hiệu thuốc tư nhân.
- Giới thiệu và bán sản phẩm của công ty đến hệ thống shop mỹ phẩm, thực phẩm chức năng trong khu vực được giao.
- Giới thiệu và bán sản phẩm của công ty đến hệ thống Bệnh viện thẩm mỹ, thẩm mỹ viện và và các cơ sở chăm sóc da trong khu vực được giao.
- Giới thiệu và bán sản phẩm chăm sóc da cho bà bầu và sản phẩm phòng chống rạn da của công ty đến hệ thống phòng khám sản khoa.
- Nghiên cứu, phát triển thị trường, chịu trách nhiệm về độ bao phù thị trường và doanh thu, doanh số bán hàng trên địa bàn được giao.
- Thực hiện đầy đủ chính xác các chương trình Marketing, chăm sóc khách hàng
- Thu thập thông tin về ứng dụng, sử dụng sản phẩm, phản hồi của khách hàng.
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của công ty.
YÊU CẦU:
- Có kinh nghiệm ít nhất 1 năm trong kinh doanh mỹ phẩm cao cấp hay dược phẩm kênh ETC
- Tốt nghiệp bằng cử nhân sinh học/ dược / y khoa / thẩm mỹ
Chuyên viên Phát triển thị trường (Có thể giao tiếp tiếng Anh) -> Click xem chi tiết
Product Specialist and Regional Business Development Manager
We’re looking for an experienced and inspiring Product Specialist and Regional Business Development Manager who is in charge of improving and growing a business, by fostering and developing relationships with customers, suppliers and other partners. You may work to improve profitability through careful strategic planning and positioning in the appropriate markets, or to enhance the operation of the business, position or reputation in some way.
A field product specialist is a professional who has the prime responsibility of promoting and enhancing the products of the organization. He/she is the most vital link between the customers and the production team. Field product specialist responsibilities involve studying the market trends, understanding the client’s needs, delivering products that meet their expectations, and designing strategies that would help in stabilizing the product in the market, and making sure that it generates maximum profit for the organization.
Working in a clinical and scientific skincare and stem cell technology company, you’re going to immerse yourself in the best of both worlds: business and science.
Key duties
Duties will involve managing company business development, products’ training and products’application plan, teams’ productivity, business operations, staff training and customer services. You will also be required to create presentations and produce management-level reports. To be a successful hire, you will need to have medical/healthcare knowledge, great communications skills, are business minded and have the drive to succeed,
Responsibilities
- Regional Business development
- Identify new business opportunities – including new markets, growth areas, trends, customers, products and services
- Seek out the appropriate contact in an organisation, generate leads and cold call prospective customers
- Understand the needs of your customers and be able to respond effectively with a plan of how to meet these
- Organize company’s events, seminars, business trips and training sessions for customers
- Attend healthcare seminars, meeting, conferences and events where appropriate
- Business planning & execution
- Think strategically – seeing the bigger picture and setting aims and objectives in order to develop and improve the business
- Work strategically – carrying out necessary planning in order to implement operational changes
- Have a good understanding of the businesses’ products or services and be able to advise others about them.
- Planning and manage marketing and sale plan.
- Prepare quotation, contract, negotiate pricing, with customers and suppliers
- Product Specialist (Consultant and Trainer)
- To design strategies that will help in meeting and surpassing the sales objectives of the organization.
- To carry out the field activities within the given budget and territory and to be able to predict the future sales trends.
- To make sure that the present clients remain intact and design strategies to market the new and existing products, and thereby attract and add new clients.
- To keep a track of the product’s progress and to check if there are any discrepancies in it.
- To make every possible effort to resolve the issues of the product and find out ways to enhance its strengths so as to achieve maximum revenue for the organization.
- To keep updated about the latest developments related to the product and keep abreast with the competitors’ products and their strategies.
- Organise weekly and monthly training program in Singapore and other countries.
- Other Tasks
- Recruitment: Assist in recruitment and placement of required staff. Delegate tasks and accountability.
- Operating: Establish work schedules. Supervise staff. Monitor and evaluate the staff performance and contract.
- Internal Training: Ensure staff are on board throughout the organisation, and understand the need for change and what is required of them;
- Best Practices: Improve processes and policies in support of organizational goals. Formulate and implement departmental and organizational policies and procedures to maximize output. Monitor adherence to rules, regulations and procedures.
- Team works: liaise with the company’s shareholders, board of directors and management of the subsidiaries to organize the best work flow, SOP and quality control of products and services’ branding, marketing, sale to improving the way the business operates.
- Logistics: Strategically plan and manage logistics, transportation and customer services.
- Administration: Creating and maintaining office systems including data management.
Requirements/ Skills
- Excellent written and verbal communication skills – needed for communicating with a wide
range of people, both internally and externally, local and international. - Keen sense of aesthetics, sharp eye for detail.
- Good understanding of organizing conference at different time zones.
- Excellent interpersonal, time management and organisational skills.
- Knowledge and experience in organisational effectiveness and operations management.
- The ability to research, analyse and present complex information in an easy to understand
- Fluency in English; Command of Vietnamese/Mandarin or/and other languages is an added
Experience:
- Minimum of 3 years working experience in Business Development/Operations/Marketing and Sale.
- Past experience in beauty, pharmaceuticals, and healthcare areas is an added advantage.
Location
- Singapore
- (or) Vietnam
- (or) other countries
Branding & Marketing Executive (Có thể giao tiếp Tiếng Anh) -> Click xem chi tiết
Job Descriptions
Online
● Prepare Strategic Annual Marketing and Budget and Implementation Plan
● Develop and execute digital marketing campaigns
● Develop and execute SMS, and email-based marketing campaigns
● Manage organization’s website & other communication channels
● Liaise with agency to manage SEO
Offline
● Plan and implement monthly offline promotion campaigns to achieve branding and marketing goals.
● Organize and manage Public Relations activities
● Prepare campaign reports
● Manage all brand image & media initiatives
● Manage design and production of all signage and promotion materials
Qualifications
● Minimum 3 years work experience in Marketing (Brand, Digital, Campaign)
● Experience in FB ads, SEO, email marketing
● Good at content writing
● Ability to work under high pressure, multi-task
● Strong analytical skills
● Problems-solving navigated
● Self-motivated
● Good strategy planning and analytical skills
Chuyên viên tư vấn, chăm sóc da - (Beautician cum admin) -> click xem chi tiết
JOB DESCRIPTIONS
- Perform individual skin analysis and recommend suitable treatment to customers
- Provide professional recommendation of suitable skin products
- Perform facial treatment
- Call and follow-up with customers to confirm appointment
- Able to handle customers’ enquiries
- Achieve sales target and meet individual sales performance
- Maintain filing record of customers’ treatment cards and update information
- Maintain cleanliness and tidiness of work area
- Prepare and serve beverages to customer
- Any other ad-hoc duties as required
ADMIN DUTIES
- Handling office tasks, such as filling clients record
- Providing real-time scheduling support by booking appointments for clients
- Handling inventory control
- General administrative duties
- Ad Hoc assignment
REQUIREMENTS
- Prior experience in beauty industry and admin duties is a plus
- Strong interpersonal communication skills
- Must be well-groomed, courteous and good interpersonal skills
- Passion for the aesthetic and beauty
Trợ lý nghiên cứu và sản xuất dược mỹ phẩm (Có thể giao tiếp tiếng Anh) -> Click xem chi tiết
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
– Manage production materials so that production can operate smoothly
– Đưa ra kế hoạch sản xuất và quản lý chuỗi sản xuất
– Quản lý nguyên vật liệu sản xuất, đảm bảo sản xuất được diễn ra liên tục
– Chi tiết sẽ được trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
– Experience candidates are preferred
– Tối thiểu 1 năm kinh nghiệm về mảng kế hoạch hoặc sản xuất.
– Ứng viên có kinh nghiệm là một lợi thế.
Freelance Sales Representatives (Vietnam and International markets) -> Click xem chi tiết
We are looking for Sales Representatives to be responsible for generating leads and meeting sales goals. Duties will include sales presentations and product demonstrations, as well as negotiating contracts with potential clients. In order to be successful in this role, you will need to have a deep understanding of the sales process and dynamics, and also superb interpersonal skills. Previous experience in a sales role or beauty industry is an advantage.
Key Responsibilities:
- Generating leads
- Meeting or exceeding sales targets and KPI
- Preparing daily, weekly and monthly reports
- Giving sales presentations to a range of prospective clients
- Coordinating sales efforts with marketing programs
- Obtaining deposits and balance of payment from clients
- Preparing and submitting sales contracts for orders
- Visiting clients and potential clients to evaluate needs or promote products and services
- Maintaining client records
- Answering client questions about credit terms, products, prices and availability
Requirements:
- Willingness to learn
- Strong desire for success
- A commitment to excellent customer service.
- Superb interpersonal skills, including the ability to quickly build rapport with both customers and suppliers.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Must possess “A” level, local diploma or higher qualifications
- Prior sales experience preferred